Consultor(a) Comercial de Pós Vendas – Mato Grosso/Mato Grosso do Sul
General Motors
Remoto
•10 horas atrás
•Nenhuma candidatura
Sobre a vaga
Job Description
O que você irá fazer (responsabilidades)
- Realizar negociações comerciais, desenvolvendo e implementando estratégias para aumentar as vendas e superar as metas de negócio;
- Acompanhar indicadores de desempenho (KPIs) e propor ações corretivas, quando necessário;
- Construir e manter relacionamentos sólidos com Concessionárias e parceiros comerciais;
- Garantir a execução das políticas e padrões da marca, pela Rede de Concessionárias.
- Analisar 360o o negócio das Concessionárias, atuando consultivamente, compartilhando boas práticas, recomendações e cobrando planos de ação, quando necessário;
- Monitorar o mercado, identificar oportunidades de crescimento e antecipar tendências competitivas.
- Trabalhar em conjunto com outras áreas da empresa (marketing, logística, atendimento ao cliente) para garantir o desenvolvimento do negócio.
#LI-LL1
Additional Job Description
Suas Competências e Habilidades (Qualificações Necessárias)
- Formação superior completa, preferencialmente em: Administração, Engenharia, Marketing, ou áreas relacionadas;
- Experiência na área comercial, no atendimento a franquias ou concessionários
- Bons conhecimentos do pacote Office (Excel, Word, Powerpoint)
- Habilidade com números;
- Mobilidade e disponibilidade para viagens;
- Disponibilidade para residir em Campo Grande/MS;
- CNH (Experiência para possibilidade de viagens)
O que pode lhe dar uma vantagem competitiva (Qualificações de preferência):
- Experiência no atendimento a empresas do segmento automotivo (montadoras ou auto peças) será um diferencial;
- Desejável Inglês Intermediário;
- Power BI (Desejável)
#LI-LL1
About GM
Our vision is a world with Zero Crashes, Zero Emissions and Zero Congestion and we embrace the responsibility to lead the change that will make our world better, safer and more equitable for all.
Why Join Us
We believe we all must make a choice every day – individually and collectively – to drive meaningful change through our words, our deeds and our culture. Every day, we want every employee to feel they belong to one General Motors team.
Non-Discrimination and Equal Employment Opportunities
General Motors is committed to being a workplace that is not only free of unlawful discrimination, but one that genuinely fosters inclusion and belonging. We strongly believe that providing an inclusive workplace creates an environment in which our employees can thrive and develop better products for our customers.
We encourage interested candidates to review the key responsibilities and qualifications for each role and apply for any positions that match their skills and capabilities. Applicants in the recruitment process may be required, where applicable, to successfully complete a role-related assessment(s) and/or a pre-employment screening prior to beginning employment. To learn more, visit How we Hire .
Accommodations
General Motors offers opportunities to all job seekers including individuals with disabilities. If you need a reasonable accommodation to assist with your job search or application for employment, email us or call us at 800-865-7580. In your email, please include a description of the specific accommodation you are requesting as well as the job title and requisition number of the position for which you are applying.